Ahoj, nastupovala jsem do makra nastálo na pokladny od července a od července se pry zvyšovala mzda. Ve smlouvě mam psáno 15000,- hrubého...je to už po navyseni nebo ne?
Děkuji ;)
Tento prostor je určen ke zkvalitněni
života zaměstnanců v Makru.
Kolektivní smlouva 2015 - 2018
KS_CZ_2015-2018_vlastní_smlouva.pdf
KS_CZ_2015-2018_Příloha_č_1.pdf
KS_CZ_2015-2018_Příloha_č_2.pdf
Zde napište co si o tom myslíte
Datum: 06.08.2016
Titulek: Zvyseni mzdy od července
Datum: 07.08.2016
Titulek: Re: Zvyseni mzdy od července
Ahoj
Navyšování mezd se týkalo zaměstnanců, jenž byli v pracovním poměru před 01/01/2016.
Noví zaměstnanci měli už nástupy za lepších podmínek a ostatním se to upravilo, aby na tom nebyli hůř. Při nástupu se po 1/4 roce se většinou něco přidá.
Datum: 31.07.2016
Titulek: "Anonymní průzkum"
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, Jaký máte názor na "anonymní" průzkum spokojenosti zaměstnanců prováděný Makrem. Nezdá se Vám, že výsledky okolo 100% nejsou názorem lidí, ale stupněm tlaku nadřízených při vyplňování. Neměly by odbory tlačit na to, aby průzkum spokojenosti byl opravdu anonymní! Tedy vyhodnocován maximálně na úrovni celé haly.
Ono to totiž vypadá, že jsou odbory vlastně na nic a lidi pracují v ráji.
K. Anonymní názor
Datum: 03.08.2016
Titulek: Re: "Anonymní průzkum"
Naprosto souhlasím. V žádném případě to není anonymní, min. se ví, za které je to oddělení...zaměstnanci vypíšou dotazník co nejlépe, aby následně vedoucí pak nemusel vypisovat nápravné opatření. Navíc otázky se netýkají jen oddělení, ale i celého makra. M.
Datum: 15.06.2016
Titulek: Mzdy
děkujeme za vyjednání navýšení mezd od 1/7/2016 .
Vypadá celkem zajímavě, tak uvidíme jak se s tím vedení popere.
Datum: 16.06.2016
Titulek: Re: Mzdy
Ano, máte pravdu, velice zajímavě to vypadá, ale bohužel jsem slyšel, že to bude dělat max. 3%
Je to pravda, a nebo si člověk může klidně přijít i na 10%? Děkuji za odpověď
Datum: 07.03.2016
Titulek: Zápis z jednání
Dobrý den, bylo možné sem na stránky dávat zápis z jednání odborových organizací a zaměstnavatelem? Asi před měsícem proběhla schůzka, ale mi žádné info nemáme :(
Děkuji za pochopení
Datum: 18.03.2016
Titulek: Re: Zápis z jednání
Dobrý den,
je poviností každého personalisty v Makro vyvěsit zápis z jednání zástupců Odborových organizací a zástupců vedení,tam kde není Odborová organizace.
Pokud se toto neděje,prosím požádejte svého personalistu.V každém případě mají všichni zaměstnanci právo tyto zápisy mít dostupné v rámci firmy.
Určitě je důležité napsat,v kterém Makru se tak neděje a můžeme tuto skutečnost řešit.
Elen Nedělová
Datum: 03.04.2016
Titulek: Re: Re: Zápis z jednání
Dobrý den, chtěl bych poprosit o uveřejňování všech jednání odborů s vedením. Přeci jenom je to lepší. Personální oddělení má, dle Vás, povinost, ale jakým způsobem to udělá je na nich. Někde na nástěnce písmem vel. 8 ve změti zpráv. A když ani nevíme, že se jedná, nemůžeme kontrolovat.
Předem děkuji.
Pavel
Datum: 29.04.2016
Titulek: Re: Re: Re: Zápis z jednání
Přeji Vám dobrý večer,
zápisy z jednání mají mít zaměstnanci z jednotlivých storů volně dostupné(znovu Vám napíšu,personalista musí vyvěsit po schůce na nástěnce jednotlivé zápisy,zaměstnavatel se zaručil,že to bude v pořádku.).Je na Vás,abyste o to požádal svého personalistu.Pokud to není na Vašem storu samozřejmostí,napište mi do mailu,kde se tak neděje,můžeme to řešit,v každém případě řešíme věci konkrétní.Zaměstnanci mají právo být informovaní.
Elen Nedělová